Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

subota, 7. svibnja 2016.

BALEA FAVORITI



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14896999/?claim=vfjz75mcu2e">Follow my blog with Bloglovin</a>

Dobrodošao dragi moj čitaoče :-) 




Danas cu pisati o Baleinim proizvodima koje kupujem redovito u Dm prodavaonici :-) 
Omjer cijene i kvalitete zaista izvanredan.
Dugo koristim ove proizvode tako da mogu slobodno reći točne dojmove o njima:
- dezodoransi u spreju
-dezodoransi u sticku
-obiteljski šampon 
-labelo i krema za tijelo

Pa krenimo redom.. 


BALEA DEZODORANSI U SPREJU
200ml,  10kn

-bez alkohola

-Invisible (siva bocica) 
Na deklaraciji piše da je protiv žutih mrlja na crnoj ili bijeloj odjeći i stvarno nisam primjetila za vrijeme korištenja da je bilo mrlja... 
Miris ugodan. Štiti 48h.

-Himbeere&Zitronengras (roza bocica), 
Miris maline, prekrasan :-) 
Štiti 48h,  također bez alkohola. 
Volim ga malo naspricati i po kosi,  jednostavno je neodoljiv, kosa mirise sve do iduceg pranja :-D 

-mini denzic neizostavan u svakoj mojoj torbici :-) (plava bocica), 
50ml, 6kn
Sensitive.
Miris prekrasan, štiti 48h,bez alkohola. 

Cjenovno prihvatljivi,  kvalitetni.  
Ukoliko  koristite odmah nakon odstranjivanja dlacica neće Vas ništa peckati niti iritirati. 
Osobno ih koristim zimi, jer se nisu bas nešto pokazali ljeti u onim teškim vrućinama i znojenju. 
Ljeti radije prigrlim denzice u koje sam potpuno sigurna. 



BALEA ROLL ON DEZODORANSI
50ml,  9kn
Bez alkohola

-Fresh lime(zeleni) 
-Sensitive(plavi)
-Dry (roza) 
-Invisible( sivi) 

Ovi denzici su stvarno super,  mirišu pod rukom čak i ako se uznojim malo jače,  doduše, koristim ih u kombinaciji sa sprejom, nikako individualno, i također koristim samo zimi. 

Nekome bi pasali i ljeti,  nismo svi isti :-) 

Nema ni najmanje iritacije, cijena prava sitnica. 

Kao što ste mogli zamijetiti postoji npr,  Invisible roll on, sprej mali i također sprej veliki kojeg sam  potrošila pa nemogu slikati. 

To mi je super :-) 



BALEA FRUCHTE TRAUM OBITELJSKI ŠAMPON S VITAMINOM B3 I VOĆNIM EKSTRAKTIMA
500ml,  10kn

- za suhu i oštećenu kosu

Šampon je tako odličan da bi ja svaki dan prala kosu :-D 
To baš i nije pametno pa se nekako jedva suzdržavam ali obavezno moram pomirisati svaki put kada uđem u kupaonicu.. 

Crazy,  I know ;-) 

Pjeni se savršeno nakon drugog nanošenja,  miris voćni božanstven, ne djeluje grubo na kosu i na vlasiste, ustvari je vrlo blag... 

Kada sam vidjela cijenu bila sam skeptična, ali kada sam isprobala definitivno ću ga kupovati stalno.... 

Kosa je meka i sjajna :-) 




BALEA PERLGLANZ LABELO
4.8g,  8kn

Baleino labelo cjenovno pristupačno, ostavlja blago roza boju na usnama,  njeguje solidno,  koristim ga ljeti,  za zimu mi je ipak potrebna malo bolja hidratacija. 

BALEA KREMA ZA TIJELO SA SHEA MASLACEM I ARGANOVIM ULJEM 
500ml, 20kn
- za suhu kožu 

Ova krema njeguje odlično suhu kožu,  tekstura je polugusta,  lako se razmazuje,  brzo upija,  nije masna. 

Miris shea maslaca se osjeća i satima nakon  nanošenja. 
Prije par dana sam slučajno zamijetila u dm-u da osim ove ima krema s vanilijom. 
Kada ovu potrošim isprobam vaniliju i javim dojmove ;-) 

I to bi bilo to,  do sljedećeg čitanja. 





Da li ste vi isprobali neke od ovih ili općenito Balea proizvoda, kako su Vam se svidjeli??? 



LP,  Anita :-)


2 komentara:

  1. Da, roll on koristim Balein obavezno, kao i nekedezodoranse.
    Labella njihova,da.
    Probala sam i gelove za tuširanje, šampone, regeneratore.. Kreme za ruke, mlijeka za tijelo.. ma svega sam probala, a najnovija stvar mi je Balea micelarna za mješovitu i osjetljivu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam imala cijelu malu Balea trgovinu doma,doduse sada je to malo manje,ali uvijek vjerna ☺

      Izbriši