Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

četvrtak, 5. svibnja 2016.

Prvi post: najdraži Avon proizvodi

                 Dobrodošao moj dragi čitaoče na moj novi blog i prvi post..  First post ever, jeeeej :-)  Dugo sam razmišljala da li da počnem pisati ili ne ali je ljubav prema kozmetici prevagnula,  najprije da napomenem da proizvodi iz ovog posta nisu PR nego kupljeni vlastitim novcem. Nazvat cu ovo prvo "prezentiranje"  #verymakeupaddicted,  jer je tako.  Vrlo ovisna o ovim proizvodima :-) 

     
    Kao što mnogi već znaju, Avon je jedna od vodećih svjetskih tvrtki i proizvodi su im takvi da bi ih pojela ili popila, ali to se pak ne smije :-) Pisat cu Vam o proizvodima sa slike iznad.  Pa krenimo.  :-) 
                                                     FAR AWAY EdP 50ml
Orijentalno-cvjetna kategorija,  sastojci : ruža, vanilija, sandalovina. 
Redovna cijena : 188kn, ali uvijek bude na akciji za oko 99kn :-) 
Pakiranje je okrugla, prozirna bočica sa crno-rozim cepom ukrašena popularnim resicama,  ako mene pitate vrlo moderan i ženstven miris :-) 
Prigodan je za sve dobne skupine, jaceg intenziteta i vrlo dugotrajan. 
Moja majka se kune da ne postoji bolji, jednostavno ga obožava.  
Meni se također jako sviđa i vrlo rado ga koristim. 
Po mom mišljenju više paše za zimsko vrijeme nego ljetno. 

                                               
SCENT ESSENCE EdT,  30ml
Sastojci: frezija, cvijet lotosa, mošus 
Ova toaletna vodica ja nesto slabijeg intenziteta, za osobe koje ne vole prenapadne mirise, odlična je za proljeće,  odiše prekrasnim cvjetnim notama :-) 
Ja ju koristim za daily mood :-) I odlicna je. 

LUXE EXTRAVAGANCE MASKARA,  7ml

Redovna cijena 95kn
Ova maskara dolazi u ljubičasto - crnom pakiranju, cetkica je gusta,  savršeno razdvaja i podiže trepavice od korijena do vrha. 
Ono što me najviše oduševilo na njoj je preeesavrsen crni pigment, ali doslovno crn crn kao ugljen.  To je jedan ogromni plus.  Rijetkost je da maskara ima vrlo crni gusti pigment koji se ne razlijeva i ne preslikava na očima. 
Znate onako kad par puta trepnete nakon nanošenja i sve se preslika na gornji kapak :-) 
Svakako cu je koristiti jos dugo dugo:-) 

SUPER SHOCK MASKARA,  10ml
Redovna cijena: 75kn
(Limitirano izdanje) 
Ovu maskaru sam kupila mislim negdje prošle godine i još se nije osušila :-) 
Kvaliteta zaista odlična :-) 
Četkica gumena,  vrlo lijepo prati trepavice, izduzuje ih, razdvaja i podiže. Također ima vrlo lijepi crni pigment. 
Ovo je limitirano izdanje, ali Avon ima u ponudi još super shock maskara koje su super a i uglavnom budu na akciji za oko 35kn.
Zaista traje dugo :-) 



AVON CALMING EFFECTS MATTIFYNG FOUNDATION
(ANTI STRES MATIRAJUCA PODLOGA ZA LICE) 
30ml 
Redovna cijena: 85kn

Koliko koristim ovu podlogu mislim da se najviše vidi po tom da sam čak i slova na deklaraciji "izlizala"  :-) 

Inače, moje lice većinu vremena izgleda tako da se pogledam u ogledalo i mislim: Calm down, today is not you'r day :-D 

E tu uskače Avon u pomoć. 
Koža lica mi je mješovita, T-zona masna. 
Sa pogrešnim odabirom podloge se sjajim kao ustipak :-D 

Ova podloga pruža postojan mat izgled zahvaljujući formuli koja regira lučenje masnoće. 
Umiruje i osvježava kožu zahvaljujući ekstraktima aloe i kamilice, pruža prirodni izgled bez efekta maske i vrlo je dugotrajna. 
Meni izdrži cijeli dan. 
Pakiranje: staklena bočica 
Pokrivnost: Srednja
Tip kože : normalna, masna
Moja nijasna je Ivory a dostupna je jos u : nude, almond, cream i warmest beige nijansama. 

UVIJAC ZA TREPAVICE
Duljina: 11cm,crne boje
Redovna cijena: 28kn

Ovo je apsolutni must have za svaku ženu! 
Koristi se vrlo lako, samo stavite na trepavice, stisnete da se uvijač spoji, zadržite par sekundi i to je to! 
Savršeno seksipilne, zavodljive trepavice u trenu! 
Doduše, ja ga koristim na način da najprije zagrijem uvijač sa fenom jer tada daje puno puno bolje rezultate. 
Kada bi morala na pusti otok, on bi bio među pet stvari koje bi ponijela :-) 
Vodite računa o tome da najprije uvijete trepavice pa zatim nanosite maskaru jer ce Vam u obrnutom postupku čupati trepuskice :-) 

PLANET SPA MASKA ZA LICE S CRVENOM GLINOM
75ML
Redovna cijena: 95kn
Upute: nanijeti tanak sloj na lice izbjegavajuci područje oko očiju i usana,  ostaviti da se osuši 5 minuta dok maska ne postane ružičasta. 
Kao što vidite na slici tekstura je jako gusta,  smeđe-crvene boje. 
Ovu masku jako volim,  pogodna je za masniju kožu T-zone sklonu aknama i pristicima.  Jedino sto mi se ne sviđa je osjećaj zategnutosti dok se maska na licu suši. Nakon nje lice je glatko,  hidratizirano i meko. 
PLANET SPA KREMA ZA ČIŠĆENJE LICA S AFRICKIM SHEA MASLACEM
75ml
Mislim da je ova krema čak limitirano izdanje, ali nisam sigurna. 
Platila sam je oko 50kn.
Pakiranje je prozirno sa bijelim cepom. 
U kremi su sitna smeđa zrnca tako da bih je ustvari nazvala piling a ne krema. 
Tekstura je jako gusta sa preeeekrasnim mirisom shea maslaca, nakon nanošenja, očistim je vlažnim maramicama, zatim sa toplom vodom. 
Idealna je za zimu kada je koži potrebno puuuno hidratacije. 


SPREJ ZA FIKSIRANJE MAKE UPA
125ML
Redovna cijena:50kn
Umanjuje mogućnost nakupljanja pudera u porama te savršeno fiksira make up bez isusivanja kože. 
Pakiranje: crna bocica
Uporaba: Bočicu držati 20-25cm od lica, zatvoriti oči i lagano poprskati lice 2-4x.

Ovaj proizvod oboozaaavaaaam *.*
Make up je postojan doslovno sve dok ne odstranite sminku. 
Ono što me posebno oduševilo je to da ne isušuje lice nimalo iako sadrži alkohol i uopće nije potrebna baza za sjenilo, jer s njim napokon NEMA nakupljanja sjenila u pregibu kapka :-) 
Kako nanesem sjenilo ujutro takvog ga zateknem i navečer :-) 


SPREJ ZA ZASTITU OD TOPLINE
100ML
Crna bočica 
Redovna cijena: 40kn
Štiti kosu od topline prilikom oblikovanja frizure fenom ili peglom. 
Uporaba: nanijeti na vlaznu kosu s udaljenosti 15-20cm, jednakomjerno rasporediti 
Oblikovati kosu kao i obično . 
Primjeti se velika razlika tretiranja kose sa i bez spreja. 
Nakon spreja kosa je meka, zaštićena i sigurna. 



DAILY SHINE DRY ENDS SERUM
30ML
Redovna cijena:46kn
Pakiranje prozirno, tekstura polugusta. 
Dovoljno je 1-2 istiskivanja pumpice za dugu kosu. 
Tako da to proizvod cini vrlo dugotrajnim. 
Pun je internet hvalospjeva za ovaj serum, cak je proglašen proizvodom godine na Žena.hr. 
Otkad ga koristim kosa mi se preporodila,  meka je, sjajna, podatna, zagladena. 
Preugodan miris. 

In love with it <3



I sada tadaaaaaam :-D 

Pobjednik nad svim proizvodima
COLORTREND RUZEVI
3.6g
Redovna cijena: 29kn
Ali skoro uvijek im je cijena u katalogu 12kn.
Neki bi rekli jeftino, low budget proizvod, niska kvaliteta bla bla. 

Ali, dragi moji ovo su najbolji ruževi koje sam u životu probala. 
Bogata, kremasta boja i hidratantna formula. 
Moje najdraže nijanse su Doll pink( tamno roza)  i Bold tangerine (koraljno crvena) 
Nanosim ih na način da nanesem jedan sloj,  zatim utisnem usne u maramicu,  pa drugi sloj i to je to. 

Nisu suhi, nisu onako masni,  TAMAN SU,  U cirka pola sata se osuse na usnama i tada možete slobodno jesti, piti,  vrlo su dugotrajni i nece nestati s usana.  :-) 
Avon, molim te zauvijek proizvodi ove ruzeve jer si moram nabaviti i sve ostale prekrasne nijanse :-) 

To bi bilo to dragi moji, do sljedećeg čitanja, nadam se da nije predug tekst :-) 



Jeste li vi isprobali neke od Avonovih proizvoda, kako su vam se svidjeli???  

Broj komentara: 6:

  1. Ovaj serum za vrhove je zlata vrijedan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj post mi je bas dobro dosao jer jaaaako dugo nisam narucivala iz Avona i bas sada planiram naruciti neke stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako Vam je moj post pomogao i hvala na citanju ☺

      Izbriši
  3. Avon je zakon.
    Često naručujem iz njega, najviše sprejeve i maske za kosu.
    Imam ovaj ruž Doll Pink i ja sam oduševljena. I imam još 2 crvene nijanse,ne znam sad točno imena.
    Također imam serum za vrhove. Koristim ga neko vrijeme ali zasad ne vidim rezultate.
    I maskare obje imam.
    Pitanje za ovu podlogu- znači, nanesem podlogu pa zatim ide puder? Mora biti isto iz Avona ili?

    OdgovoriIzbriši
  4. Neznam jel postoji savrseniji ruž :-)

    Ovisi od tipa i stanja kose, moja kosa je bila od prije jos suha, izmucena ravnanjem, feniranjem, bojanjem.. Uz svu ostalu njegu naravno, serum je slag na torti :-)

    Koristila sam podlogu cak i kao oodlogu za puder i kao sam puder, pokrivnost je srednja, ovisi o stanju koze.. Oni dani u mjesecu i tako to :-)

    Ukoliko imate cist ten mozete ga koristiti kao puder, ukoliko zelite jacu pokrivenost mozete prvo staviti podlogu a zatim bilo koji puder, ne mora biti avonov...

    Najčešće koristim ovu podlogu a zatim Golden Rose puder u kamenu, odlican a povoljan :-)

    OdgovoriIzbriši